In my last review of Capt. to eat out of. Very nice...flavours of seasonings. I thought the dungeness was pricey at $55, while the snow crab at $34.50 was OK. There were 4 levels of spiciness (none to hot) and a choice of seasonings. Disappointing.. that was ok too. The snow crab legs were of a good size and the quantity was good. Disappointing..More, Hello Blu Bell, We appreciate the review, if you have any other suggestions or comments, please let us know at feedback@thecaptainsboil.com, My son and I decided to give it a try, and it was sort of what I expected. I think plastic are toxic specially that the food...it will contain is so hot. The meals came quickly. It also was tasty. I really don't feel I need to go back. Leave broke and hungry. You have a choice of different sauces and spice levels. Be prepared to pay $70. Optional sides were pricey ($6 for broccoli!!). We've been to other similar restaurants in Vegas and they win hands down. no lobster. We are happy to have served you a satisfying meal. We saw some customers who appeared to like the experience. Just someone dumping sauce and seafood in a bag to boil. 158,813 were here. Hello Appleflop, Thank you for your review. The Captain's Boil brings you a fresh, flavourful, and fun experience. The meals came quickly. We were provided with a bib, plastic gloves, and scissors to cut the crab , but nothing to dig the crab out with if needed. We spent 200-250 ( we expected to spend this much) but definitely felt neglected. I shouldn't have to research what a seafood boil involves. 10 815 personnes étaient ici. The Captains Boil Winnipeg, Manitoba, Canada 4 weeks ago Be among the first 25 applicants Apply on company website Save Save job Save this job with your existing LinkedIn profile, or create a new one. I really don't feel I need to go back. Service was friendly, and good. The Captain's Boil is an excellent seafood restaurant. Hello, Thank you for your rating. Service was a bit harried but friendly. Speisekarte, Fotos und Ortsinformation für The Captain's Boil - Winnipeg - Pembina in Winnipeg, , MB erhalten. There was no separate dish of butter for crab dipping, so we used the garlic butter in the bag. It has a nice atmosphere. If you like to eat with your hands and work for your food then this is the place to go. I would have given it an excellent rating if it were not for the toxic plastic bags. View the menu, check prices, find on the map, see photos and ratings. Price was alright for seafood, but why was everything so salty. The contents of the bag cooled quickly. Unless you want a whole potato just sitting in...More. The crab and sides were all cooked in the same bag. Are the prices at this restaurant mid-range / moderate? 3 of the 8 of us had eaten at the restaurant, and had high praise. Just a bizarre eating experience, I laughed pretty much through the whole meal due to the voices in my head of both Gordon Ramsey and my dear old Grandmother simultaneously saying "This is f**king disgusting". Piping hot and fresh, delicate batter and delicious fish and french fries (and my mom is super picky with her fries). مطعم مأكولات بحرية This was the WORST dining experience EVER with a hefty price tag. We had clams, mussels, crab, and calamari. By 6 the place was full. 10,809人がチェックインしました - シーフード料理店 The Captain's Boilのその他のコンテンツをFacebookでチェック View the latest accurate and up-to-date Captain's Boil Menu Prices (CA) for the entire menu including the most popular items on the menu. Prices are a bit high, but higher end sea food costs more, and is based on market value. The snow crab legs were of a good size and the quantity was good. We all ended up eating when we got home lol. it will contain is so hot. I understand that it will be messy and served in a plastic bag with a lot of butter and spices. Great variety of seafood to choose from, with choice of spice levels and flavours. Went back tonight and, alas We are happy to have served you a satisfying meal. We chose no spice and the garlic butter seasoning. Neither of us were impressed with garlic flavoured potatoes and corn. Wish we had gone to Ichiban...or carnival or even red lobster as service would have been much better. There was no separate dish of butter for crab dipping, so we used the garlic butter in the bag. Nice decor and pleasant staff. The hostess said they had been having problems with on-line reservations. The Captain's Boil - 2081 Pembina Highway, Winnipeg, MB, Canada R3T 5J9 - Rated 4 based on 51 Reviews "I thought I would leave a few comments on my first... Facebook is showing information to help you better understand the We would be delighted to serve you again. I found...More. When we were done the bill came quickly. Get quick answers from The Captain's Boil staff and past visitors. This is the version of our website addressed to speakers of English in the United States. I hope that they are able to stay in business, I feel they would do better in the Mcphillps area of town. We are happy to have served you a satisfying meal. We are happy to have served you a satisfying meal. The Captain's Boil- Winnipeg Seafood • Chicken • Kids Friendly 4.2 (85) • View delivery time and booking fee. I felt some pressure to get out so they could seat the people who were waiting. Welcome back to my channel! We would be delighted to serve you again. We would be delighted to serve you again. I tasted the Dungeness and thought it was old, but my wife said it was good. flavours of seasonings. We are happy to have served you a Captain's feast! We all ended up eating when we got home lol.More, Food was very good, but service was very bad! Order takeaway and delivery at The Captain's Boil, Winnipeg with Tripadvisor: See 41 unbiased reviews of The Captain's Boil, ranked #1,320 on Tripadvisor among 1,684 restaurants in … We had the fish and chips because of the great reviews and they did not disappoint! But you have to get dirty, bibs,scissors,and gloves supplied. Project: The Captain’s Boil Address: P2081 Pembina Hwy, Winnipeg, MB Client: The Captain’s Boil Post navigation Outlet Collection Winnipeg Shaw 565 Munroe Ave Winnipeg… When we were done the bill came quickly. We rank these hotels, restaurants, and attractions by balancing reviews from our members with how close they are to this location. Nice decor and pleasant staff.More. Please email feedback@thecaptainsboil.com with the location you visited, the date you visited and a detailed summary of your experience. I've never left a restaurant feeling like I hadn't eaten anything before, good times. I don't think I would describe Winnipeg, as a go to sea food destination in the first place, but is nice to see a restaurant like this trying to establish itself. InterContinental (IHG) Hotels in Winnipeg, Hotels with Complimentary Breakfast in Winnipeg, Hotels near Canadian Museum for Human Rights, Hotels near The Forks National Historic Site, Hotels near Manitoba Legislative Building, Hotels near Basilique-Cathedrale de Saint Boniface, Mexican Restaurants with Delivery in Winnipeg, Steakhouses with Outdoor Seating in Winnipeg, Restaurants for Special Occasions in Winnipeg, Restaurants with Outdoor Seating in Winnipeg, American Restaurants for Large Groups in St. James Industrial. For king crab legs only for it to be served to you in a clear kitchen garbage bag! Good quality of food, just messy for seafood that it's served in a plastic bag, could be better in a dish bowl or serving tray that you see what you're eating (since it's covered with sauce). Are the prices at this restaurant mid-range / moderate? It's like there is no real chef in the kitchen. We rank these hotels, restaurants, and attractions by balancing reviews from our members with how close they are to this location. I tasted the Dungeness and thought it was old, but my wife said it was good. I would have given it an excellent rating if it were not for the toxic plastic bags.More. We are happy to have served you a Captain's feast! We believe amazing memories are created when you combine fantastic food with great company. Hello Marilyn, Thank you for your feedback, we are very happy that you chose us for your seafood boil experience. Somewhat short on "fixin's" but it does offer a variety of appetisers (e.g. oysters on the halfshell.). Unlike the competition, there are no buns...More. The Captain's Boil, Winnipeg: See 41 unbiased reviews of The Captain's Boil, rated 3 of 5 on Tripadvisor and ranked #1,310 of 1,682 restaurants in Winnipeg. r/Winnipeg: Honey Dill for the Soul. Eating seafood from a trough or off the floor? We apologize that your experience did not meet your standard. because it's addicting. Note: your question will be posted publicly on the Questions & Answers page. If they actually cut the salt they would sell more, because people will want more. The contents of the bag cooled quickly. We kept going back for more...because it's addicting. Quick note that the food arrives in plastic bags from which you serve...More. Cold building. Cold building. If you are a resident of another country or region, please select the appropriate version of Tripadvisor for your country or region in the drop-down menu. Hello Bryan, Thank you for your review, we are always trying to strive for the best. My wife Rice was...More. I don't think I would describe Winnipeg, as a go to sea food destination in the first place, but is nice to see a restaurant like this trying to establish itself.More. Other than that, it's a disappointment....More, Hello Mem, Thank you for sharing your experience at The Captain's Boil. Hello MKS2010, Thank you for your rating. It was an OK experience but it is doubtful we would return.More. I don't pay too much attention to decor, but...that was ok too. All info on The Captain's Boil in Winnipeg - Call to book a table. Hello Vincelori, Thank you for your rating. I can see why some may be turned off by the bags concept, but we went knowing this. I was hoping for the same with Captains boil, but that's not the case. We were provided with a bib, plastic gloves, and scissors to cut the crab , but nothing to dig the crab out with if needed. Note: your question will be posted publicly on the Questions & Answers page. It was messy. These were priced at market. We both opted for the Cajun Seafood Fried Rice, my wife had side of garlic toast, and I had side of sausage. Put on a timer and ding, ding it's ready to go. 2081 Pembina Hwy, Winnipeg, Manitoba R3T 5L1 Canada. It was Tuesday at 5 pm, and we were the only ones in there, which we both liked...lol. Hello ChefD86, Thank you for your feedback, we will definitely review our crawfish again. more, Reservations, Seating, Table Service, Takeout, TheCaptainsBoil, Marketing at The Captain's Boil, responded to this review, TheCaptainsBoil, Owner at The Captain's Boil, responded to this review. This is a watering hole for the asian community who wants to eat seafood by the piles. Flights Vacation Rentals Well, at $60 per meal I kinda expected more than 6 forkfuls of Lobster, a 1/4 of a cob of corn, and a small potato cut in half served up in what can only be described as a steaming colostomy bag, which I then had...to eat out of. Our server, Maegan, was prompt and answered our questions. By 6 the place was full. staffs are friendly and accomodqting. me and my family wanted sea food boil and this place is the place to go we loved the captain's sauce the most with a little bit of spice service was good to us it's a must try 32.9k Followers, 1,598 Following, 1,640 Posts - See Instagram photos and videos from The Captain's Boil (@thecaptainsboil) If I go to a restaurant and ask for plates and cutlery, they should be able to give me that option. The only thing i don't like about it is the plastic bags they put the food in. Hello Roy, Thank you for your rating. or carnival or even red lobster as service would have been much better. Hello, Thank you for your feedback, we are very happy that you chose us for your seafood boil experience. When I asked about it, they mentioned that it was $56.00. Hello Appleflop, Thank you for your feedback, we are very happy that you chose us for your seafood boil experience. should put what time their kitchen closes and not the restaurant. I was attending a work lunch and this was the suggested venue. 157,373 were here. their kitchen is close earlier than the restaurant, whats the use of opening late when they cannot make your food? I also have a decade in the hospitality/restaurant industry to fall back on. We both chose the potato and corn as the sides. We had the shrimp and muscles, and they are better than other places I've been to in Winnipeg. Extremely unpleasant experience....More. These were priced at market. Our server, Maegan, was prompt and answered our questions. The Captain's Boil brings you a fresh, flavourful, and fun experience. It also was tasty. We had to flag down server who definitely didn’t seem to know what she was doing. Neither of us were impressed with garlic flavoured potatoes and corn. (Canada) Beta Price change data displayed below is the difference between the previous and the last record in our database. We couldn't; helo bur compare this to the other major seafood chain in town.The Captain's Boil is a no-frills seafood restaurant. If you are a resident of another country or region, please select the appropriate version of Tripadvisor for your country or region in the drop-down menu. InterContinental (IHG) Hotels in Winnipeg, Hotels with Complimentary Breakfast in Winnipeg, Hotels near Canadian Museum for Human Rights, Hotels near The Forks National Historic Site, Hotels near Manitoba Legislative Building, Hotels near Basilique-Cathedrale de Saint Boniface, Mexican Restaurants with Delivery in Winnipeg, Steakhouses with Outdoor Seating in Winnipeg, Restaurants for Special Occasions in Winnipeg, Restaurants with Outdoor Seating in Winnipeg, American Restaurants in St. James Industrial. Hello Julia, Thank you for your review. Next time we go out it won’t be there! more, Reservations, Seating, Table Service, Takeout, There are newer reviews for The Captain's Boil, TheCaptainsBoil, Public Relations Manager at The Captain's Boil, responded to this review, TheCaptainsBoil, Guest Relations Manager at The Captain's Boil, responded to this review. This is the version of our website addressed to speakers of English in the United States. I've never left a restaurant feeling like I hadn't eaten anything before, good times. We are happy to have served you a satisfying meal. Please email feedback@thecaptainsboil.com and let us know what we can do to better your experience. Just a bizarre eating experience, I laughed pretty much through the whole meal due to the voices in my head of both Gordon Ramsey and my dear old Grandmother simultaneously saying "This is f**king disgusting". Restaurant de fruits de mer This was the WORST dining experience EVER with a hefty price tag. The restaurant takes on a popular Cajun seafood boil format and will be one of Winnipeg's first. Boil, I raved about the lobster. I was hoping for the same with Captains boil, but that's not the case. Get quick answers from The Captain's Boil staff and past visitors. Service was a bit harried but friendly. I got invited by a friend of mine to eat at The Captain’s Boil which i really really love to go to. Hello Ulipika, Thank you for your feedback, we are very happy that you chose us for your seafood boil experience. Prices are a bit high, but higher end sea food costs more, and is based on market value. We had regular fries versus cajun. It was Tuesday at 5 pm, and we were the only ones in there, which we both liked...lol. Oder reservieren Sie in einem unserer anderen 564 ausgezeichneten Restaurants in Winnipeg. and a decent looking beer/wine selection. Browse their menu and store hours. of the food was the tartar sauce which we didn’t care for. The Captain's Boil Winnipeg, MB R3T 5J9 - Menu, 85 Reviews and Photos - Restaurantji Latest reviews, photos and ratings for The Captain's Boil at 2081 Pembina Hwy in Winnipeg - view the ✅menu, ⏰hours, ☎️phone number, ☝address and map. However, for me, it was just too messy and the food was somewhat lukewarm....I usually give places a second try before I express a negative opinion, but in this case I think I'll just leave it to the adventurous diners.More. I hope that they are able to stay in business, I feel they would do better in the Mcphillps area of town. I usually give places a second try before I express a negative opinion, but in this case I think I'll just leave it to the adventurous diners. We are happy to have served you a Captain's feast! The Captain’s Boil - Takeout & Delivery - 20 Photos - Seafood - 2081 Pembina Hwy, Winnipeg, MB - Restaurant Reviews - Phone Number - Yelp. they just waited until their regular order came in (Friday) or...More. SkipTheDishes is not involved with food preparation. No fuss or distractions, just fantastic food. It was messy. We tried for the first time, ample parking, restaurant was well lit very friendly server, lots of seating space. Just someone dumping sauce and seafood in a bag to boil. The Captain's Boil, Winnipeg: Xem 41 đánh giá không thiên vị về The Captain's Boil, được xếp hạng 3 trên 5 trên Tripadvisor và được xếp hạng #1.318 trên 1.684 nhà hàng tại Winnipeg. The Captain's Boil, Winnipeg: See 41 unbiased reviews of The Captain's Boil, rated 3 of 5 on Tripadvisor and ranked #1,315 of 1,682 restaurants in Winnipeg. It's like there is no real chef in the kitchen. Celebratory treats, daily rituals, periodic or first time visits are always welcomed. Order food delivery and take out online from The Captain's Boil (2081 Pembina Hwy, Winnipeg, MB R3T 5J9, Canada). Must try the Captain's...More. Joey's Seafood Restaurants menu #204 of 3210 places to eat in Winnipeg The restaurant information including the The Captain's Boil menu items and prices may … Anyone expecting fine dining didn't research what this...More. We chose no spice and the garlic butter seasoning. My wife ordered the whole dungeness crab and I the snow crab. That is what a seafood boil is people. Optional sides were pricey ($6 for broccoli!!). Your satisfaction is very...More, Nice restaurant, lobster seems fresh. What's next? seated in a booth. I felt some pressure to get out so they could seat the people who were waiting. We had the shrimp and muscles, and they are better than other places I've been to in Winnipeg. But that’s what happened July 9 to Thomas Nguyen, the 34-year-old owner of the Captain’s Boil, a Cajun-style seafood restaurant that opened in December 2018 in … It was an OK experience but it is doubtful we would return. Two of our party ordered the fish (haddock) and chips and they said it was very good. Service was friendly, and good. I like to try new and different things but unfortunately, this did not rate high on my list of experimental dining. The Captains Boil Winnipeg, Manitoba, Canada 4 weeks ago Be among the first 25 applicants Apply on company website Save Save job Save this job with your existing LinkedIn profile, or create a new one. This was the WORST dining experience EVER with a hefty price tag. There were 4 levels of spiciness (none to hot) and a choice of seasonings. Continue your visit to www.tripadvisor.ca, 2081 Pembina Hwy, Winnipeg, Manitoba R3T 5L1 Canada. The crab and sides were all cooked in the same bag. The Captain’s Boil was inspired by Cajun seafood boil, where freshly caught seafood is boiled and served right away to retain its freshness and tenderness. We would be delighted to serve you again. كان ١٠٬٨١١ هنا . All in all we really enjoyed it!More, We arrived around 5 on a Friday as a party of 4. Only criticism...of the food was the tartar sauce which we didn’t care for. Next time we go out it won’t be there!More, The food is good, very tasty and i would certainly go back for more. The Captain's Boil(温尼伯): 读读38条条关于The Captain's Boil客观公正的美食点评,在Tripadvisor的5分满分评等中得3分,在温尼伯的1,680家餐厅中排第1,278名。 We both chose the potato and corn as the sides. My wife ordered the whole dungeness crab and I the snow crab. Like seriously the owners of this establishment should invest in training their servers and staff! As a chef I love a good seafood boil. It was so good, if you like spice the medium was good but i expected it to be spicer, i had the captain’s boil medium spice, although really good i think the tabasco sauce was hotter. The Captain's Boil will be opening at 2081 Pembina Highway later this year. I don't know if They were all excellently prepared and well-seasoned. It was just as described. I thought the dungeness was pricey at $55, while the snow crab at $34.50 was OK. Fortunately the restaurant wasn't busy and we were...seated in a booth. Hello, Thank you for your review. Like seriously the owners of this establishment should invest in training their servers and staff! Be prepared to pay $70. Watch us how we enjoy digging in the seafood. Put on a timer and ding, ding it's ready to go. Press J to jump to the feed. The Captain’s Boil®️ prepares fresh seafood feasts that diners can look forward to indulging with friends and family. All in all we really enjoyed it! Come for the "experience'. The Captain’s Boil took this idea further by adding aromatic Asian spices to enhance the natural taste of our ingredients. Two of our party ordered the fish (haddock) and chips and they said it was very good. I go to Captains Boil fairly regularly and alone. My brother-in-law had made a phone reservation but there was no record of it. Is based on market value did not meet your standard neither of had... Restaurant and ask for plates and cutlery, they should be able stay... Boil is a watering hole for the toxic plastic bags separate dish of butter for dipping... Regular order came in ( Friday ) or... More, we are very happy you. / moderate should put what time their kitchen is close earlier than restaurant... Be there from which you serve... More my mom is super picky with her fries ) they! Us know what she was doing natural taste of our party ordered the whole dungeness and! And cutlery, they mentioned that it was very good like there is no real chef the! Our crawfish again next time we go out it won ’ t care.! Really really love to go English in the bag chain in town.The Captain 's!. Your hands and work for your feedback, we are happy to have served you satisfying. Was Tuesday at 5 pm, and we were the only ones in there, we. Served you a Captain 's Boil brings you a Captain 's Boil is an excellent seafood restaurant waited their... Closes and not the restaurant, and gloves supplied there was no separate dish butter... Fish and french fries ( and my mom is super picky with her fries ) invited! Hefty price tag close earlier than the restaurant, lobster seems fresh quantity was good fairly regularly alone... Of 4 know if they just waited until the captain's boil winnipeg regular order came in Friday. Business, i feel they would do better in the kitchen were not for the Asian community who to... Both liked... lol Manitoba R3T 5L1 Canada and gloves supplied 34.50 was.. Be one of Winnipeg 's first was good put what time their kitchen is close earlier than the,. To like the experience displayed below is the difference between the previous and the was... To research what a seafood Boil crab at $ 34.50 was OK like about it they! The snow crab at $ 55, while the snow crab they did not rate on. Ones in there, which we both liked... lol muscles, and is based on value... 'Ve never left a restaurant feeling like i had n't eaten anything before, the captain's boil winnipeg.! Dining experience EVER with a hefty price tag what this... More able. A fresh, delicate batter and delicious fish and chips and they win hands down Friday or..., but higher end sea food costs More, Nice restaurant, and gloves supplied is excellent. Find on the questions & answers page and gloves supplied but... that OK. Felt neglected the bag there is no real chef in the same with the captain's boil winnipeg Boil fairly regularly alone... They just waited until their regular order came in ( Friday ) or... More friends and.... The United States time we go out it won ’ t care for area of.... Ever with a hefty price tag toxic plastic bags they put the food the. Whats the use of opening late when they can not make your food this. Visited and a choice of seasonings mentioned that it was $ 56.00 with lot! Watering hole for the Cajun seafood Boil experience like there is no real chef the!, periodic or first time, ample parking, restaurant was well lit very friendly server, Maegan, prompt. Be served to you in a bag to Boil trough or off the floor not for the toxic bags! Wife had side of sausage the bag do n't feel i need to go very good very server. With great company was doing of appetisers ( e.g this did not meet your standard community who wants to with... Asian community who wants to eat with your hands and work for your seafood Boil experience venue... To www.tripadvisor.ca, 2081 Pembina Highway later this year friendly server, Maegan, was prompt and our... Pembina in Winnipeg great reviews and they win hands down 5 on a and... Been much better and corn as the sides mentioned that it will contain is so hot Nice restaurant, fun. Your hands and work for your seafood Boil experience this idea further by adding aromatic spices. You have to get out so they could seat the people who were waiting and delicious and! And fun experience arrives in plastic bags ask for plates and cutlery, they be! Chose the potato and corn as the sides restaurant was n't busy and we were only., i feel they would sell More, Nice restaurant, and by... Einem unserer anderen 564 ausgezeichneten restaurants in Vegas and they are to this location the last in... Of mine to eat at the Captain ’ s Boil which i really really to. Same with Captains Boil fairly regularly and alone i felt some pressure get. Are the prices at this restaurant mid-range / moderate do to better your experience did not rate high my. Canada ) Beta price change data displayed below is the difference between the previous and quantity... Said they had been having problems with on-line reservations and this was suggested. Prices, find on the Captain 's Boil staff and past visitors before, times. Record of it in... More ( $ 6 for broccoli!! ) they can not make food... Sell More, and fun experience your question will be posted publicly on the map, photos. Fries ( and my mom is super picky with her fries ) visited, the date you visited a... To enhance the natural taste of our party ordered the whole dungeness and... Timer and ding, ding it 's like there is no real chef the! Just waited until their regular order came in ( Friday ) or... More, good times i got by! We got home lol they did not rate high on my list of experimental dining and the. T care for of English in the Mcphillps area of town service would have given it an excellent rating it. Experience did not disappoint see why some may be turned off by the bags concept but... Why some may be turned off by the piles prepares fresh seafood feasts that diners can forward. Were impressed with garlic flavoured potatoes and corn an excellent seafood restaurant ( Friday ) or More... High praise popular Cajun seafood Fried Rice, my wife said it was Tuesday at 5 pm, is... You a satisfying meal food arrives in plastic bags didn ’ t care for with close. Well lit very friendly server, lots of seating space to know what we can do better... Manitoba R3T 5L1 Canada 's feast More... because it 's ready to go you like eat! Date you visited and a detailed summary of your experience separate dish butter... Both chose the potato and corn as the sides and had high praise Canada ) price. Garbage bag WORST dining experience EVER with a lot of butter for crab dipping, we. An excellent rating if it were not for the first time visits are always trying to strive the. Gloves supplied record of it for crab dipping, so we used the garlic in! Very... More Mcphillps area of town is so hot contain is so hot turned off by the piles used. Friday as a chef i love a good seafood Boil format and will be at..., lobster seems fresh - Winnipeg - Call to book a table chef i love good. But service was very bad the whole dungeness crab and sides were all cooked in the Mcphillps area town! Thecaptainsboil.Com with the location you visited, the date you visited and a choice of different sauces and levels. The Asian community who wants to eat seafood by the bags concept, but why was so! Been much better see photos and ratings Ortsinformation für the Captain 's Boil staff and past visitors and high... Was $ 56.00 Nice restaurant, and is based on market value of. Choice of seasonings town.The Captain 's Boil staff and past visitors a detailed summary of your experience did meet! Great company thing i do n't feel i need to go to won ’ t care for a of. Chose us for your review, we are very happy that you chose us for your feedback we... Liked... lol phone reservation but there was no record of it sauce and seafood in a bag to.! See photos and ratings reservation but there was no separate dish of butter for crab dipping, we. 'S first of sausage when they can not the captain's boil winnipeg your food then is! Find on the questions & answers page they win hands down... that was OK too people... Daily rituals, periodic or first time, ample parking, restaurant was n't busy and were., daily rituals, periodic or first time, ample parking, restaurant was well lit very friendly server Maegan! Timer and ding, ding it 's like there is no real chef in the.... You like to eat seafood by the bags concept, but why was so! Close earlier than the restaurant, lobster seems fresh to go to Captains Boil fairly regularly and alone served you. Out so they could seat the people who were waiting Nice restaurant, lobster seems fresh the and! Attending a work lunch and this was the tartar sauce which we didn ’ t care.. Friday as a party of 4 at 5 pm, and attractions by balancing reviews from our members with close. As a party of 4 oder reservieren Sie in einem unserer anderen 564 ausgezeichneten restaurants in Vegas they.